هنرمندانی که دل در گرو حسین (ع) دارند | روایتی از حضور اصحاب رسانه و هنر مشهد در هیئت مذهبی ماه + فیلم یک تنگ بلور در میدان مین آداب استغفار و توبه چیست؟ امام‌سجاد(ع) مظهر تقوا و تواضع است تضمین بقای دین و سلامت اجتماع با امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر نگاهی به بینش و منش واعظ شهیر مرحوم آیت ا... غلامرضا دهشت| عالم خیراندیش ۶ نمایش آیینی و تعزیه‌خوانی در محرم و صفر مجوز اجرا گرفتند ویژه‌برنامه‌های عزاداری دهه دوم محرم در حرم امام‌رضا(ع) خواب ممنوع، روزِ بیداری است! یادی از شیخ احمد کافی به‌مناسبت سالگرد درگذشت این واعظ محبوب ۲۰۰ مسجد استان در رویداد نوجوانانه تربیتی «هشتادیوم» پای کار هستند بازخوانی اهداف بنیادین قیام عاشورا در آینه عقل و نقل رونمایی از طرح حفظ تصویری قرآن کریم در مشهد + فیلم پژمان‌فر: باید بی‌سوادی قرآنی را در کشور برطرف کنیم پیش‌بینی تشرف بیش از ۵۰۰ هزار زائر پیاده به مشهد در دهه پایانی صفر چراغ روشن خیمه روشنی چراغ دل است طلایه دار وحدت | یادی از مرحوم آیت الله محمد کفعمی خراسانی، هم زمان با سالروز رحلتش فلسفه خلقت در تبیین سیدالشهدا (ع)
سرخط خبرها

رونمایی از بسته محتوایی شعر ماه محرم ۱۴۰۳ در حرم مطهر رضوی

  • کد خبر: ۲۳۷۴۴۴
  • ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
رونمایی از بسته محتوایی شعر ماه محرم ۱۴۰۳ در حرم مطهر رضوی
طی مراسمی در حرم مطهر رضوی، از بسته محتوایی شعر ماه محرم ۱۴۰۳ رونمایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در این مراسم، وظیفه امامان، اهل‌بیت‌(ع)، عالمان و مروّجان پیام اسلام را، رساندن انسان‌ها به رشد فکری و بصیرت بالا دانست.

حجت‌الاسلام شریعتی‌نژاد با تأکید بر اینکه آنچه در حرم امام‌رضا(ع) ارائه می‌شود، باید در سطح الگو برای جامعه اسلامی قرار گیرد، افزود: ما اجازه نداریم، در حرم امام‌رضا(ع) به کمتر از سطح کیفی الگو در جهان اسلام فکر کنیم و هنری که ارائه می‌کنیم، باید در عالی‌ترین سطح خودش باشد.

وی تصریح کرد: این بسته‌های محتوایی، بسته‌هایی نیست که فقط به عنوان هدیه در خدمت مداحان اهل‌بیت(ع) قرار گرفته باشد. در حرم مطهر، چه در حوزه خطابه، چه در حوزه مدح و چه در حوزه دعاخوانی، عزم جدی برای ارتقای سطح کیفی وجود دارد؛ همان‌گونه که وقتی تریبونی در اختیار قاریان محترم قرار می‌گیرد، در صحیح‌خوانی، درست‌خوانی و ارائه سطح قابل‌قبولی از تلاوت قرآن مطمئن هستیم؛ باید در سایر هنر‌های ارائه محتوا، اطمینان بر ارائه کیفی پیدا شود.

این مراسم با مداحی و ذکر توسل مداح اهل‌بیت‌(ع)، حاج‌آقا کاظم اکبرزاده و امضای اعضای حاضر ذیل لوحه رونمایی‌شده، به پایان رسید.

بسته محتوایی شعر ماه محرم ۱۴۰۳ شامل اشعار نوسروده و جدید در قالب‌های مختلف شعری، شرح‌حال اصحاب‌الحسین(ع) و سبک‌های مختلف نوحه، شور، سنگین و سینه‌زنی است. این بسته با هدف ارتقای سطح کیفی مداحی و مرثیه‌سرایی در ماه محرم ۱۴۰۳ تهیه شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->